Promoció en la indústria musical (II)
Dimecres 7 d'abril del 2021
PREU: 5€ (cal inscripció prèvia)
Les xarxes socials s'han convertit en essencials en qualsevol campanya de comunicació. En aquesta sessió es treballarà en l'ús professional de les xarxes socials en la comunicació de projectes culturals, i com mesurar i amplificar tant la part orgànica com de pagament d’aquestes xarxes.
1. Xarxes socials. Estat actual. Facebook. Twitter. Linkedin. TikTok. Instagram. Youtube i similars. Snapchat. Meneame. Reddit – imgur.
2. Consideracions futures
3. El community manager. Persona. Externalització
4. Objectius. Volum vs qualitat. El target
5. Contingut vs PR
6. Eines per mesurar
7. Publicitat
8. Coordinació de la comunicació
A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.