Ús professional de les xarxes socials en projectes musicals (II) | La Marfà

GIRONÈS VIRTUAL 18h Curs de gestió en el sector musical

CURS DE GESTIÓ EN EL SECTOR MUSICAL

PREU: 120€ curs complet (12 sessions), 10 € sessió individual
DIA: Dimecres 17 d'abril
HORÀRI: De 18h a 20h

La segona sessió formativa sobre l'ús professional de les xarxes socials en el sector musical està centrada en la planificació i execució d’una campanya de comunicació a les xarxes. Es tractarà sobre com obtenir el màxim rendiment de la promoció en xarxes socials (pagada i orgànica), i quins són els passos per planificar i executar amb èxit una campanya a les xarxes socials.

1. Els punts de contacte amb el client
2. Definició d'objectius
3. Diferències entre campanyes orgàniques i de pagament
4. Eines per executar correctament una campanya de comunicació a les xarxes
5. Conclusions

A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.

A càrrec de: Marc Tapias, director d’En Silencio, agència de comunicació cultural.
Cal inscripció prèvia: Les inscripcions es tancaran 2 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat

SI VOLS ESTAR ASSABENTAT/DA DELS PROPERS CONCERTS I ACTIVITATS.

Subscriu-te al newsletter!

Al subscriure't, declares haver estat informat de les condiciones sobre protecció de dades personals, acceptant i consentint el tractament automatitzat dels mateixos per part de www.casadelamusica.cat