Ús professional de les xarxes socials en projectes musicals (I) | La Marfà
GIRONÈS VIRTUAL 18h Curs de gestió en el sector musical
CURS DE GESTIÓ EN EL SECTOR MUSICAL
PREU: 120€ curs complet (12 sessions), 10 € sessió individual
DIA: Dimecres 10 de març
HORÀRI: De 18h a 20h
Es plantegen dues sessions en les quals es treballarà en l'ús professional de les xarxes socials en la comunicació de projectes culturals La primera sessió tractarà sobre els públics i el producte. Quins factors s'han de tenir en compte a l'hora de fer promoció amb xarxes socials dins del sector musical? S’analitzarà la importància de les xarxes en l'estratègia de promoció d'un projecte i com maximitzar l'impacte de la nostra campanya a partir de la definició de públics i el producte a promocionar.
1. Estat actual de les xarxes socials
2. El públic en la cultura i a les xarxes socials
3. Diferents productes culturals i com promocionar-los a les xarxes
4. Dades i eines per mesurar
A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.
A càrrec de: Marc Tapias, director d’En Silencio, agència de comunicació cultural.
Cal inscripció prèvia: Les inscripcions es tancaran 2 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat
Projecte cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 i en un 25 % per la Diputació de Girona