CREANT UNA CAMPANYA DE COMUNICACIÓ A XARXES SOCIALS (I)

La Marfà CURS DE GESTIÓ EN EL SECTOR MUSICAL 18 h VIRTUAL



A la Marfà de Girona

PREU: 10€

HORA:18 h

Es plantegen dues sessions en les quals es treballarà en l'ús professional de les xarxes socials en la comunicació de projectes culturals La primera sessió tractarà sobre els públics i el producte. Quins factors s'han de tenir en compte a l'hora de fer promoció amb xarxes socials dins del sector musical? S’analitzarà la importància de les xarxes en l'estratègia de promoció d'un projecte i com maximitzar l'impacte de la nostra campanya a partir de la definició de públics i el producte a promocionar. 1. Estat actual de les xarxes socials 2. El públic en la cultura i a les xarxes socials 3. Diferents productes culturals i com promocionar-los a les xarxes 4. Dades i eines per mesurar

A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.s.

SI VOLS ESTAR ASSABENTAT/DA DELS PROPERS CONCERTS I ACTIVITATS.

Subscriu-te al newsletter!

Al subscriure't, declares haver estat informat de les condiciones sobre protecció de dades personals, acceptant i consentint el tractament automatitzat dels mateixos per part de www.casadelamusica.cat