DONALLOP + DR Priuns

Lloc: El Sielu, Plaça de Valldaura, 1
Hora: 22.00h
Preu: 10€ Anticipada / 15€ Taquilla


El 31 de gener de 2026, El Sielu acollirà la presentació oficial de D SUPERLLUNA, el nou disc de DONALLOP, artista mallorquina afincada a Manresa. Es tracta del primer treball publicat des de la seva arribada a la ciutat, un disc que obre una nova etapa creativa marcada per la intensitat emocional, la transformació i la fusió entre pop electrònic, ritmes urbans i sonoritats més íntimes.

DONALLOP

DONALLOP arriba a Manresa per presentar D SUPERLLUNA, En aquest nou treball, DONALLOP desplega un univers de deu cançons que transiten entre l’electrònica, l’afrobeat, el reggaeton i els grooves retro, amb una mirada que combina vulnerabilitat, potència i un imaginari ple de contrastos. La superlluna que dona nom al disc simbolitza aquest estat d’extrem i revelació: amors que abracen i cremen, instants que se sostenen entre la fragilitat i la força, i un relat que posa el cos i la veu al centre.

Temes com “De Zero a Mil”, “Carinyet” o “Perdó” dibuixen un trajecte emocional que oscil·la entre l’eufòria, l’intimisme i l’empoderament, consolidant una nova etapa més lliure i lluminosa per a l’artista.



DR Priuns

Dr Priuns neix fa uns quants anys com a idea entre amics i riures, la qual va anar agafant forma en el moment en què en Roger es decideix de prendre el camí com a Dj. Inicialment en format digital, però, sent un profunt atractiu cap al format físic a través dels vinils. La captivació pel format premsat el porta a començar un viatge de connexió cap a segells underground i produccions diverses que ni el mateix Roger sap on el durà. El seu objectiu: fer gaudir a través del la seva selecció de vinils dels sons electrònics més ballables i disfrutons.