Skip to main content

La Marfà | Sessions LP #66 "The Smile Sessions" de The Beach Boys Amb Guille Caballero

Data: 18.04.2026
Casa: Girona
Lloc: La Marfà. Carrer de Baix, 2, 17006 Girona
Preu: Gratuït
Hora: 12:00h

The Smile Sessions és un àlbum recopilatori de la banda californiana The Beach Boys, basat en part de les gravacions del que havia de ser el seu disc Smile, que no es va arribar a publicar mai. L'enregistrament va iniciar-se quan ja s'havia publicat el seu famós disc The Pet sounds Sessions, i seguia la mateixa línia estilística, però es va abandonar després de les sessions de gravació perquè Brian Wilson, ànima creativa de la banda, va entrar en un dels seus períodes d'inestabilitat emocional, fet que va comportar que el disc mai s'arribés a publicar.
L'any 2008 es presenta The Smile Sessions que seria la versió més fidedigna del que havia de ser la publicació del disc Smile, malgrat no englobar la versió completa amb tots els temes que s'hi havien previst. Aquest fet ha comportat que aquest disc tingui una aureola de misteri entre els seguidors de la banda.

Amb Guille Caballero, cantant, teclista i compositor, vinculat a projectes com Els Surfing Sirles, Chaqueta de Chandal, Fetus o Companyia Les Solidàries.

SESSIONS LP. CICLE D'AUDICIONS COMENTADES D'ÀLBUMS CLÀSSICS DEL ROCK I LA MÚSICA POPULAR La Marfà acull un cicle d'audicions comentades a càrrec de reconeguts músics i músiques professionals del sector musical que ens faran redescobrir alguns àlbums clàssics del rock i la música popular. Analitzaran tant la dimensió artística, musical i tècnica de les obres, com el context social en què van aparèixer.