Tropic Jam

Lloc: Cafè de Mar, Mataró
Hora: 21.00h

COMENÇEN LES TROPIC JAM DEL 2026!

El 22 de febrer, el Cafè de Mar acull una nova edició de la Tropic Jam, una trobada musical oberta pensada per a músics i amants de la música en directe. L’esdeveniment es planteja com un espai lliure d’improvisació, creat per compartir escenari, experimentar sons i construir una gran jam session col·lectiva.

La participació és gratuïta per a tots els músics que s’inscriguin per tocar, fomentant així la presència de talents emergents i la connexió entre artistes de diferents estils. Per al públic assistent, l’entrada tindrà un cost de 5 € a taquilla.

La Tropic Jam és un punt de trobada periòdic per a la comunitat musical, on la creativitat i l’espontaneïtat siguin les protagonistes. Una nit oberta a sorpreses, col·laboracions inesperades i molt groove, en un ambient proper i participatiu al cor de Mataró. Us esperem a tots al Cafè de Mar!