EL CONCERT, CANÇONS A L'ESCENARI amb Abel Coll / AJORNAT

CCM - La Filadora l'Hospitalet de 11h a 14h.


EL CONCERT, CANÇONS A L'ESCENARI amb Abel Coll
NOVA DATA: dissabte 25 març
Hora: 11:00 h
Ubicació: C.M.M. La Filadora. Recinte del Centre Cultural Metropolità Tecla Sala - C/ de Rosalia de Castro, 49 - 08901 L'Hospitalet
Preu: 5€ aforament limitat (25 pax)

EL CONCERT, CANÇONS A L'ESCENARI amb Abel Coll
Internet ha canviat les nostres vides i hàbits culturals. Aquests nous temps fan que un concert de música en directe pugui utilitzar totes les opcions creatives, estètiques i conceptuals possibles per complementar les seves cançons.
Com explicar al públic les teves cançons en directe, utilitzant tots els recursos escènics possibles?
En aquesta sessió analitzarem diferents elements escènics (concepte escenogràfic, vestuari, il·luminació, audiovisuals,...) que ens permetran millorar i oferir un bon directe.

ABEL COLL
Inquieto, intuitivo y creativo, son las características que definen a la perfección el carácter de Abel Coll en el escenario, el elemento clave de su carrera profesional.Trabajando desde dentro.
Ideando desde fuera. Dirigiendolo desde el patio de butacas. Viviéndolo intensamente desde todas las perspectivas posibles y en todos los géneros: Teatro, Música, Ópera...
Debuta en el mundo del teatro como actor, se acerca a la dirección colaborando con Carme Portaceli y Calixto Bieito, hace ya más de 20 años, para acabar creando sus propios espectáculos como director escénico y escenógrafo. Como compañero profesional del dramaturgo Jordi Faura durante unos años y, más tarde por libre, ha dirigido obras estrenadas en distintos teatros de Barcelona como el Teatro Romea, el Mercat de les Flors, la Villaroel, el Tantarantana, la Sala Beckett, Teatro Bartrina o el Teatro Nacional, entre otros.
En los últimos años, ha sido director y responsable de producción de distintos Festivales de Música, su otro gran motor vital, en Cataluña, especializándose en la puesta en escena en el mundo de la música. Ha trabajado con grupos de música de estilos muy diversos creando el concepto, diseñando y dirigiendo sus espectáculos en vivo buscando la esencia de cada grupo y aportando todos sus conocimientos teatrales y escenográficos para mezclar y potenciar estos dos mundos que tanto le apasionan.

SI VOLS ESTAR ASSABENTAT/DA DELS PROPERS CONCERTS I ACTIVITATS.

Subscriu-te al newsletter!

Al subscriure't, declares haver estat informat de les condiciones sobre protecció de dades personals, acceptant i consentint el tractament automatitzat dels mateixos per part de www.casadelamusica.cat