Preu: 22€ anticipada / 27€ a taquilla
Lloc: Lo Submarino, Carrer Granollers 11, Reus
Hora: Portes: 21:00 h - Inici concert: 21:30 h
Adala + Anarres
‘Música del sub·conscient’ és el nom que Adala ha posat a la seva forma de fer música. Carregada de ‘bass music’, de missatge conscient i d’arrels, la seva música és una conversa imaginària entre les paraules d’Eduardo Galeano, les receptes de l’àvia, les idees Solar Punk de la joventut incansable i les ganes de viure de la infància espontània.
El 2025 se celebren 10 anys des que aquesta música del sub·conscient va començar. Després de publicar el seu quart treball ‘Delta’, aquest any recorreran l’espai i el temps a parts iguals, trepitjant i degustant moltes de les sales, concerts i cançons que han escrit aquesta història col·lectiva.
Anarres és un grup de música rock de la Sénia format, principalment, per antics membres de Mascarats: David Mingorance, Maria Mingorance, Pau Ortiz i Cristian Pepió. La seua música invita a reflexionar i a imaginar un món millor. Amb aquesta declaració d’intencions adopta el nom d’Anarres, un planeta fictici de la novel·la Els desposseïts d’Ursula K. Le Guin que per a la banda senienca simbolitza el refugi des del qual poder aïllar-se del cants de sirena propagandístics per crear en llibertat.
L’any 2022 va treure el seu primer disc: L’illa dels referents. Es tracta d’un LP de 12 cançons de rock en català produïdes, enregistrades, mesclades i masteritzades a Nu Estudi (la Sénia). “L’illa dels referents” fa referència a aquest món ple de decor i lluminositat que des de ben petits ens introdueix en un mar d’il·lusions prefabricades que, poc a poc, ens va ofegant. Les lletres del disc apunten contra aquesta illa i ens conviden a imaginar l’exili cap a la nostra anhelada Ítaca.
Actualment, estan treballant en les cançons que conformarien el seu segon disc, de les quals, fins al moment, n’han publicat dos: Deixar-la anar (amb la col·laboració d’Adala) i, més recentment, L’àmfora de Wang.
ENTRADES